LÆS DISSE KAMPAGNEBETINGELSER GRUNDIGT, DA DE INDEHOLDER vigtige informationer.
I. Generelt
1. Disse kampagnebetingelser omhandler ” Doritos Win Stand Up Paddle board” kampagnen ("Kampagnen") organiseret af PepsiCo Nordic Denmark ApS ("Arrangøren"), med registreret adresse på Vesterbrogade 149, 1620 København, Danmark.
2. Formålet med denne kampagne er at promovere produkter solgt under varemærket Doritos ("Varemærket"). Kampagnen løber fra 1/6–30/6 2025 ("Kampagneperioden") Det er en konkurrence, hvor 50 personer kan vinde et Stand Up Paddle board (med værdi 1300 dkk)
3. Disse kampagnebetingelser kan findes på winwithdoritos.dk ("Kampagnesiden").En kopi kan også rekvireres ved henvendelse til Arrangøren.
II. Deltagelseskrav
4. Kun personer bosiddende i Danmark som er fyldt 18 år, kan deltage i denne kampagne, med undtagelse af de nedenfor nævnte personer.
5. Følgende personer kan ikke deltage: (a) medarbejdere, samboende partnere og familiemedlemmer til Arrangøren, og (b) personer, der direkte eller indirekte er involveret i organiseringen af denne kampagne.
6. Deltagelse i denne kampagne er gratis (med undtagelse af eventuelle internetomkostninger).
7. Ved at deltage i kampagnen erklærer deltageren, at han/hun accepterer disse kampagnebetingelser samt privatlivspolitikken og ansvarsfraskrivelsen, som findes på Kampagnesiden.
III. Deltagelsesmåde
8. Deltagelse i kampagnen er kun mulig i kampagneperioden ved at:
• Købe en pose Doritos, finde batchkoden på bagsiden og registrere den sammen med personlige oplysninger på Kampagnesiden.
• Købe en pose Doritos, finde batchkoden på bagsiden og registrere den sammen med personlige oplysninger på Kampagnesiden.
• Besvare et trivia-spørgsmål korrekt for at deltage i lodtrækningen om en præmie.
• Have et registreret telefonnummer for at deltage. Kun ét telefonnummer pr. deltager, og dette skal matche registreringsoplysningerne.
• Acceptere disse kampagnebetingelser.
9. Ufuldstændige og/eller upassende bidrag er ugyldige og vil ikke blive taget i betragtning.
10. Deltagelse er kun mulig via Kampagnesiden i kampagneperioden. Alle bidrag modtaget efter kampagneperiodens afslutning er ugyldige.
11. Hver person kan deltage op til 4 gange pr. dag. Forsøg på at overstige denne grænse kan medføre diskvalifikation.
IV. Generelle adfærdsregler
12. Deltagere må ikke bruge denne kampagne til at udtrykke politiske eller religiøse holdninger.
13. Deltagere må ikke chikanere, bruge krænkende sprog, diskriminere eller komme med seksuelle hentydninger.
14. Deltagere må ikke placere spam, vira eller anden skadelig software på kampagnens hjemmeside.
15. Bidrag må ikke være i strid med lovgivning, regler eller moral og må ikke opfordre til handlinger, der strider mod lovgivning, regler eller offentlig moral.
16. Bidrag må på ingen måde skade arrangøren, tilknyttede virksomheder og/eller varemærket.
17. Arrangøren forbeholder sig retten til at udelukke deltagere, der indsender ugyldige eller forfalskede bidrag.
18. Deltagere må ikke indsende bidrag, der krænker tredjeparts immaterielle rettigheder eller andre rettigheder.
19. Arrangøren forbeholder sig til enhver tid retten til efter eget skøn at afvise eller diskvalificere deltagere uden, at deltageren kan rejse krav mod arrangøren.
20. Arrangøren forbeholder sig retten til at udelukke en deltager med ugyldige eller forfalskede personlige oplysninger fra deltagelse.
21. Arrangøren forbeholder sig retten til at udelukke en deltager, der snyder, mistænkes for snyd eller på anden måde overtræder disse kampagnebetingelser.
22. Deltagere modtager ikke betaling for deres bidrag og/eller deltagelse. Deltagere kan ikke gøre krav på nogen form for betaling for deres deltagelse i denne kampagne.
23. Arrangøren forbeholder sig til enhver tid retten til straks at udelukke bidrag, som anses for ugyldige, og/eller fjerne dem fra kampagnens hjemmeside.
V. Immaterielle rettigheder
24. Alle immaterielle rettigheder og andre ejendomsrettigheder, der er involveret i denne kampagne, tilhører udelukkende arrangøren. Hvis og i det omfang det er nødvendigt, overfører deltageren hermed vederlagsfrit disse immaterielle og andre ejendomsrettigheder fra det øjeblik, de opstår, til arrangøren eller til et tilknyttet selskab udpeget af arrangøren, hvilket hermed accepteres. I det omfang overførslen af immaterielle rettigheder kræver en yderligere handling, bemyndiger deltageren hermed arrangøren til at udarbejde og underskrive denne handling på vegne af deltageren for at gennemføre den fulde overførsel.
25. I det omfang det er lovligt muligt, giver deltagerne hermed ubetinget og uigenkaldeligt afkald på alle personlige rettigheder, der er tildelt dem ved lov.
VI. Offentliggørelse
26. Ved at deltage i denne kampagne giver deltagerne deres samtykke til offentliggørelse af deres navn på kampagnesiden, uden at arrangøren er forpligtet til at yde nogen form for vederlag i den forbindelse. Endvidere accepterer vinderne, ved at deltage i kampagnen og modtage præmien, at arrangøren kan anmode dem om at deltage i andre former for offentlig omtale, herunder vedrørende deres brug af præmien, efter deres deltagelse.
27. Hvis en deltager på anmodning fra arrangøren medvirker i en eller flere former for offentlig omtale, er arrangøren ikke forpligtet til at yde nogen form for vederlag i den forbindelse. Al offentliggjort materiale forbliver arrangørens ejendom. Deltageren giver arrangøren fuld tilladelse til at anvende hans/hendes portrætrettigheder i enhver form for offentlig omtale eller andet materiale.
VII. Præmier
28. Hver deltager i kampagnen har mulighed for at vinde følgende præmier:
i. Stand Up Paddle board (værdi: 1300 dkk). Der er i alt 50 gevinster i kampagneperioden.
29. Enhver skat, der skal betales i forbindelse med ovenstående præmie, betales af vinderen, medmindre andet er angivet skriftligt af arrangøren. Vinderne informeres via de angivne personoplysninger, og præmien sendes til vinderne inden for 30 arbejdsdage.
30. Præmien er personlig og kan ikke ombyttes til andre præmier. Præmien er udelelig og kan kun accepteres som tildelt.
31. Præmier, der af en eller anden grund ikke uddeles, forbliver arrangørens ejendom. Hvis en præmie afvises, tilfalder den også arrangøren.
32. Arrangøren forbeholder sig retten til at uddele en alternativ præmie, hvis præmien af en eller anden grund ikke længere er tilgængelig eller kan tildeles.
VIII. Udvælgelsesmekanisme for at bestemme vinderne af præmierne
33. En deltager kvalificerer sig til at være med i konkurrencen ved at indsende gyldig information ved deltagelse.
34. Vindere vil blive tilfældigt udvalgt blandt alle gyldige deltagelser.
VIIII. Klager
35. Der vil ikke blive ført korrespondance om kampagnens udfald.
X. Personlige oplysninger
36. Navn- og adresseoplysninger og/eller andre personlige data, som arrangøren indhenter i forbindelse med deltagelse i denne kampagne, vil blive brugt til korrekt håndtering af kampagnen og behandles fortroligt og i overensstemmelse med arrangørens privatlivspolitik, som kan findes her: www.pepsicoprivacypolicy.com.
37. Ingen oplysninger, der er indhentet i forbindelse med denne kampagne, vil blive brugt uden for kampagnen, medmindre deltageren specifikt har givet samtykke til sådan yderligere og specifik brug.
38. De oplysninger, der er indhentet gennem denne kampagne, vil blive slettet 6 måneder efter kampagnens afslutning, medmindre andet er aftalt.
39. En deltager har ret til at få information om, hvornår personlige data behandles, til at få dem korrigeret, til at få begrænset behandlingen, til dataoverførsel og til sletning. Deltageren har ret til at indgive en klage vedrørende behandlingen af hans/hendes personlige data til databeskyttelsesmyndigheden. Yderligere information om dine rettigheder og behandlingen af personlige data af arrangøren kan findes i privatlivspolitikken: www.pepsicoprivacypolicy.com.
XI. Ansvar
40. Arrangøren er ikke ansvarlig for eller hæfter ikke for nogen nedbrud af og/eller fejl i eller relateret til internettet, en eller flere af de internetsteder, der henvises til i disse kampagnevilkår, kabelnetværket eller andre relevante netværk, software eller hardware, eller nogen ukorrekt registrering og/eller behandling af deltagelser eller personlige data. Arrangøren udelukker ethvert ansvar i den forbindelse.
41. Arrangøren har ret til at forkorte, forlænge, udsætte, ændre eller aflyse kampagnen når som helst, i tilfælde af force majeure, uforudsete hændelser uden for sin kontrol, eller i tilfælde af anden berettiget nødvendighed. I sådanne tilfælde kan arrangøren under ingen omstændigheder holdes ansvarlig.
42. Arrangøren udelukker ethvert ansvar for arrangøren og/eller de agenter, der er engageret af denne i forbindelse med kampagnen, i det omfang det er tilladt ved lov.
XII. Afsluttende bestemmelser
43. Ingen del af denne kampagne må kopieres eller offentliggøres uden arrangørens udtrykkelige forudgående skriftlige samtykke.
44. Arrangøren forbeholder sig retten til når som helst at ændre denne kampagne for tidligt, eller at afslutte og/eller ikke længere deltage i kampagnen, af grunde, der er arrangeret efter arrangørens skøn, uden at nogen deltager kan gøre krav gældende mod arrangøren.
45. Klager eller spørgsmål vedrørende disse kampagnevilkår og kampagnen kan indsendes skriftligt via arrangøren med angivelse af “ Doritos Win Stand Up Paddle board ” kampagne.
46. Denne kampagne er underlagt dansk lovgivning. Kampagnen er blevet organiseret i overensstemmelse med den danske Markedsføringslov og relevante love i de deltagende lande.
47. Enhver uoverensstemmelse, der måtte opstå som følge af disse kampagnevilkår eller kampagnen i sig selv, skal indbringes for den kompetente domstol i København, Danmark.